Tää nyt periaatteesa mun eka kirjotus. Mulla on ollu monta blogia, mutta nyt päätän kynsin hampain jääväni tähän kunnes kuolema tai vastaava meidät erottaa.

Istun kotona kipeänä että poks, varmaan johtuu siitä että toissapäivänä oli yllärikylmä. Kaikki kuiteski kuvittelee että mulla on sikainfluenssa, ja kun huomenna meen kouluun nii joudun karanteeniin tai jottain..

En voi kyllä ku kiittää virusten voimaa, sillä nyt selvisin pelottavasta kemian työtunnista. Tosin mulla on niin paljon koulutöitä rästissä (kahdeksan kurssia näess) että tää päivä menee siinä että lasken matikkaa kiljun kemiaa ja luen tuntematonta sotilasta.

Mun tamagotchi kiljahti, onkohan Jenna muistanu hoitaa meidän lapsosta..? Kun meidän tamat, Gandalf ja Stalin teki kaksi poikalasta. Mun pojan nimeksi tulee Sauron, ja Jennan Musso :D

 

Mua kiinnostas kauheesti tehä kuvapäiväkirjaa, muttako oon aika sukka siinä. En osaa pitää tyyliä selkeänä, enkä koskaan keksi järkeviä ideoita..

Koskakohan seuraava eduskunnan kyselytunti tullee, ois nimittäin kivaa nähä se. Makaan nyttenki sammakkohuppari päällä sohvalla, ja mietin miks mulla on nii kamala koulustressi vaikken ees ole siellä..

Tää on aika massiivi kirjotus vaikkei kukkaan tätä lue.. oon aikas toivoton, jospa vaikka tekisin surullisenkuuluisen tekemislistani tälle päivälle:

Pakko tehdä nämä:

  • Tee matikan, enkun ja kemian edelliset läksyt
  • Lue Tuntematonta Sotilasta kunnes nukahdat
  • ota selville em. aineiden tämänpäiväiset läksyt
  • tee ne
  • OTA LÄÄKKEESI!!

Jos vain kerkeän kaiken jälkeen:

  • Järjestä huonetta elämiskuntoon
  • nuku itsesi terveeksi
  • ota rennosti
  • kirjota rästikirjeesi

 

Onse letkeetä tää elämä..